ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

1. A szolgáltató adatai

Név:IQ Könyv Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített neve: IQ Könyv Kft.

Székhely: 1045 Budapest, Berni u. 1.

Levelezési cím: 2142 Nagytarcsa Tavasz u. 9.

Vevőszolgálat címe: 2142 Nagytarcsa Tavasz u.9.
Képviselő neve: Kovács János
Cégjegyzékszám: 01-09-298007
Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Törvényszék, mint Cégbíróság
Adószám: 25949029-2-41
Statisztikai számjel:  25949029-4649-113-01.
 

E-mail cím: rendel@iqszerviz.hu

 

Telefonszám: ‭+36 30 831 0043‬

 

Adatkezelő neve: IQ Könyv Kft.

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-129955/2017.

Számlavezető bank neve: OTP
Név: IQ Könyv Kft.
Számlaszám: 11715007-21502875

IBAN szám: HU24117150072150287500000000


 

2. Ügyfélszolgálati lérhetőségeink

Webáruház email címe: rendel@iqszerviz.hu
Telefon (mobil): +36 30 831 0043

Telefon (vezetéskes):

Amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra,kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

3. A szolgáltatás igénybe vevője

3.1 A szolgáltatás igénybe vevője

A szolgáltatás igénybe vevője minden olyan természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely információs társadalommal összefüggő, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával - a Szolgáltató által nyújtott – szolgáltatást vesz igénybe (a továbbiakban: Vevő). Szolgáltató és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek.

3.2 A szolgáltatás igénybevételének feltétele

A Vevő a szolgáltatás igénybe vételével (a Webáruház használatával, a regisztrációval, illetve a megrendeléssel) tudomásul veszi és elfogadja a jelen általános szerződési feltételekben foglalt valamennyi feltételt.

3.3 A szolgáltatás tárgya

A szerződés tárgya a Szolgáltató által üzemeltetett www.konyvetjoaron.hu online áruházban (a továbbiakban: Webáruház) található termékek.

 

4. Rendelési információk

A vásárlás regisztrációhoz kötött. Regisztrációjával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és Adatkezelési szabályzatunkat. Regisztrációját felhasználó nevének, e-mail címének és jelszavának megadásával kezdeményezheti. E-mailben kapott link segítségével aktiválhatja regisztrációját. A vásárlás véglegesítésével távol lévők között kötött szerződési jogviszony jön létre a webáruház üzemeltetője és a vásárló között.  A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A vírusjárvány ideje alatt ügyfélszolgálatunk H-Cs 8-12-ig elérhető!

5. A rendelés leadásának menete

A szerződés tárgya a Szolgáltató által üzemeltetett www.konyvetjoaron.hu online áruházban (a továbbiakban: Webáruház) található valamennyi termék.

A www.konyvetjoaron.hu online áruházban a rendelés elektronikus úton (e-mailben vagy webáruházon keresztül) lehetséges. Telefonon csak tájékoztatást adunk, nem áll módunkban rendelést elfogadni.

A szerződéskötés lépései:

5.1 Vásárláshoz a kiválasztott termék melletti „kosárba” feliratra kell kattintani.

5.2 A bevásárló kosárban megjelenik a vásárolni kívánt termék a pontos vételárral együtt.

5.3 A rendelés véglegesítéséhez a „kasszához” feliratra kell kattintani.

5.4 Amennyiben még nem regisztrálta magát webáruházunkban, ebben az esetben az „új vásárló vagyok” fület kell kiválasztani és értelemszerűen pontosan ki kell tölteni a személyes adatokat.  Amennyiben regisztrált ügyfelünk, akkor „vásároltam már itt” fülre kattint és az előzetes regisztrációkor megadott felhasználói névvel és jelszóval kell belépnie.

5.5 A kosár áttekintése következik, melyben a megrendelt termékek darabszámát tudja módosítani, illetve az esetleg rosszul kiválasztt terméket tudja törölni.

5.6 A szállítási mód kiválasztása következik. Itt lehetőség van az Önnek leginkább megfelelő szállítási módot kiválasztani.

5.7 A szállítási cím kiválasztása következik. A regisztrációkor megadott címet automatikusan ki tudja választani. Amennyiben eltérő címre szeretné a postázást, ebben az esetben „+egyéb cím hozzáadása” feliratra kell kattintani és ki kell tölteni a szükséges adatokat. Ha a számlázási címe azonos a szállítási címmel, akkor ki kell választani a „A számlázási címem megegyezik a szállítási címemmel”  feliratot. Abban az esetben ha eltérő címre szeretné a számlát, akkor az „+egyéb cím hozzáadása” feliratra kell kattintani.

5.8 A rendelés véglegesítése az utolsó lépés. Itt találja a rendelése pontos listáját, illetve a termékek ÁFA-val növelt árait. A megjegyzés rovatba várjuk azokat az információkat, amiket szeretne közölni felénk.

5.9 A regisztrációkor megadott email címre a megrendelést követően egy automatikus visszaigazolást kap.

5.10 A beérkezett megrendelését e-mail-ben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! Amennyiben ezt 48 órán belül nem kapná meg, akkor előfordulhat, hogy e-mail címét hibásan adta meg, vagy a postafiókjához tartozó tárhely megtelt. Postázáskor szintén kap egy tájékoztató e-mailt, hogy csomagját átadtuk a szállítónak. Csak éz kizárólag Magyarország területére tudunk kiszállítást vállalni! Kérjük megrendelésnél ezt mindenki vegye figyelembe!

5.11 A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja:
Választhat utánvét és számlára utalás/befizetés között. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A vásárló részére a számlát minden esetben elektronikus formában (PDF), e-mailon küldjük a Billingo rendszerén keresztül! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, vagy pick-pack, postapont közül választani. A kiszállító egyszeri kézbesítést kísérel meg. Ha nem tudja átvenni a csomagot, azt a helyi postán megteheti további 10 napig. Ha futár cég szállít, melyről tájékoztatjuk, telefonon egyeztet Önnel az átvétel lehetőségéről sikertelen kézbesítés esetén.(Célszerű telefonos elérhetőséget megadnia regisztrációkor, de megteheti rendeléskor a megjegyzés rovatban is.) Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

5.12 A vásárló a megrendelés leadásával kijelenti, hogy az ÁSZF és a weboldalon közzétett tudnivalókat, egyéb vásárlási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismerte el és a személyes adatai kezeléséhez hozzájárul.

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését kérjük, jelezze a rendel@iqszerviz.hu e-mail címen vagy a telefonon.

Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége automatikusan megszűnik. A 48 órába nem számítanak bele a munkaszüneti napok, valamint a szombati és vasárnapi napok. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára hozzáférhetőnek minősül.

A vírusjárvány végéig nem tudjuk a 48 órát garantálni, kérjük türelmüket.

A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a megrendeléseket a Szolgáltató a megrendeléstől számított 5. évig utólag hozzáférhető módon iktatott formában rögzíti. A szerződés nyelve magyar.

Amennyiben a megrendelt áru nincs raktáron, az eladó értesítést küld a termék várható szállítási időpontjáról.

Amennyiben az átvett árucikk bizonyíthatóan gyártási hibás vagy az a szállítás során sérült, természetesen díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre valamely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. A szállítás során sérült termékek esetében kérjük, mellékelje a szállító (Magyar Posta Zrt.) jegyzőkönyvét, amelyben a kézbesítő elismeri, hogy a csomagot sérülten adta át. Jegyzőkönyv hiányában a reklamációt nem tudjuk elfogadni.

A Magyar Posta Zrt. ügyfélszolgálata:
Budapest X. Ker., Üllői út 114-116.
Tel: 0640/46-46-46
Fax: 0646/320-136
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Weboldal: www.posta.hu
Nyitvatartási idő: Hétfőtől szerdáig, pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

A Webáruházban a termék mellett feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Az esetleges szállítási költséget nem tartalmazza! Az árak forintban értendőek és az árváltozás jogát a Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáig fenntartja.

Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a www.konyvetjoaron.hu webáruházzal szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.

 

6. Kellék- és termékszavatosság, jótállás

6.1 A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

6.2 Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

6.3 A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

 

7. Az elállás joga

7.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Elállás esetén a Vevő az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát írásban köteles eljuttatni (pl. postán, elektronikus úton küldött levél formájában) az alábbi címre:

IQ Könyv Kft.
2142 Nagytarcsa Tavasz u. 9.
e-mail: rendel@iqszerviz.hu

 

7.2 A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

1/. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

2/. Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató raktárába (IQ Szerviz Könyvkereskedés Kft., 6000 Kecskemét, Ballószög 329.), és haladéktalanul, de legkésőbb a visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

3/. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

4/. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

5/. A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
       - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv);
       - romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
       - olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
       - olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
       - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
       - hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
       - a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

6/. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

7.3 Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

7.4 A könyveket abban az esetben áll módunkban visszavenni, amennyiben eredeti állapotukban vannak, olvasatlanok és gyűrődés mentesek! Amennyiben arra utaló jel van, hogy a könyvet "megtörték", olvasták, akkor nem tudjuk visszavenni!

 

8. A felelősség kizárása

8.1 A hatályos jogszabályok értelmében tilos Magyarországon 18 életévet be nem töltött személy részére alkohol- valamint szexuális tartalmú terméket értékesíteni. Amennyiben a Vevő a regisztráció során megadta születési évét, úgy alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén azt a Szolgáltató érvényes nyilatkozatnak tekinti a tekintetben, hogy jogosult-e a Vevő részére a megrendelt termék értékesítésére. Ellenkező esetben a Vevőnek az adott termék megrendelésekor külön nyilatkozatot kell kitöltenie életkorára vonatkozólag. A Vevő teljes körű szavatosságot vállal az előző bekezdésben hivatkozott, a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén a Vevő által megadott életkor nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltatót bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.

8.2 A Szolgáltató nem felel a rajta kívül álló okból bekövetkezett károkért, így különösen, de nem kizárólagosan a Webáruház használatából, esetleges üzemzavarából, az adatok bárki által történő megváltoztatásából, az információtovábbítási késedelemből eredő, a vírusok által okozott, a szoftverhibából, internetes hálózati, vagy rendszerhibából adódó károkért. Továbbá nem felel a Szolgáltató a termékismertető leírás téves értelmezéséből, valamint az adatbázisban szereplő esetleges hibákból, elírásokból eredő károkért.

 

9. Egyéb rendelkezések

9.1 A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

9.2 A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

9.3 A felhasználó a 9.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül. Leiratkozni lehetséges emailen keresztül is a rendel@iqszerviz.hu email címen.

 

10. Szerzői jogok

A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást)

 

11. Tárhelyszolgáltató adatai:

MikroVPS
9700 Szombathely, 11-es Huszár út 106.
info@mikrovps.hu

 

12. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya, módosítása

A Szolgáltató jogosult az Általános Szerződési Feltételeket bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. Jelen ÁSZF 2015. április 13. napjától visszavonásig, illetve módosításáig hatályos.

A felek a jelen ÁSZF, valamint Adatvédelmi tájékoztatót elolvasták, értelmezték, tudomásul vették és magukra nézve kötelezőnek fogadják el.

Kelt.: Budapest, 2018. május 23.